4 september

Oj vad det går trögt med bloggandet!
Jag som trodde man skulle hinna med mycket när man var mammaledig, men det kan jag ju glömma! :)
 
Det nyaste som har hänt är att på 2-månaders kollen så upptäckte doktorn blåsljud på hjärtat!
Jag börjar verkligen inte vilja fara på kontroller med Nelly, alltid är det något dom hittar! :/
 
Nästa vecka är det dags för operation av hennes fötter, hälsenorna är ju för korta så då ska dom skära av dom för att få upp fötterna! Men före den så ska hon få kolla blåsjudet och se hur mycket det är, jag hoppas att det inte ska vara så stort! Tycker att hon har varit med om alldeles för mycket nu!
Det är iaf skönt att dom samordnar så att vi får kolla hjärtat när vi lix ska till Umeå! :)
 
Annars händer det inte så himla mycket.
Nelly sover inte så mycket på dagen (jag hoppas hon börjar sova någon stund iaf så man hinner göra något på dagarna). Hon har börjat le och försöker "prata" mer och mer, även skratta men det kommer inte så mycket ljud från henne....men otroligt söt är hon iaf! :D
 
Jag har shoppat lite...
 
Två klänningar till Nelly
 

Nya skor...otroligt sköna!
 

En present till Nelly från Turkiet av mormor
 
Vi har ju även köpt inte bara en bil utan två bilar!
En Audi A6:a som bruksbil och Johan har fått sig en Audi RS4 att leka med!
 
 
 
Puss och Kram
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Lillgumman!!! Jag hade ocksa blåsljud som liten så förhoppningsvis går det till sig...

Snygga skor!!!

Två bilar!!? Crazy!! Men riktigt snygga :):):):)

Vi måste ju komma snart igen...

Kraaaaaaaam

Svar: Jo, jag hade åxxå blåsljud så jag hoppas det inte är så allvarligt! :)Ja, det måste ni göra...hon växer så fort! :D
Kraaaaaam!
Sara

2012-09-04 @ 13:24:28
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Cissi

Jaa, jag tror jag hade för höga förväntningar på den men det var ändå riktigt bra :) Vi har köpt den så ni får gärna låna den :) Bara hojta så kommer vi förbi med den :)
Kraaaaaaaam

Svar: Jag tror jag ska köpa den själv men tack ändå! :) Ni får komma förbi ändå! :DKraaaaam
Sara

2012-09-09 @ 10:37:36
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0