26 september

Förra veckan så var jag på efterkontroll och allt såg bara bra ut! Fick ett recept utskrivet på fysisk aktivitet, så nu får jag gå på vattengympa, simma och gå på gym på badhusen till ett bättre pris! Hoppas bara att jag kommer att använda det! :P
Jag var även ut på min första joggingrunda, väldigt jobbigt men det kändes bra när det väl var gjort! :)
 
Igår var vi till Umeå igen, badning och omgipsning av benen blev det! Operationssåren såg bra ut och Nellys små fötter såg så fina ut! Nästa vecka så blir det ultraljud på höfterna och antingen omgipsning eller utprovning av skorna som hon ska börja ha på sig. Beror helt och hållet hur stora hennes fötter är, om skorna passar! :)
 
Tränar i gymmet ;P
 
Nelly har fått en present från min faster Karin och henens man Stigge;
 
Nu har det ju som börjat vara kallare på dagarna och jag har ingen aning hur mycket man ska klä henne.
Hur är era barn klädda när ni är ute och går eller när dom sover ute i vagnen?
 
Sötnosen
 
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Neo var ganska varm i sig så jag hade bara en.fleeceoverall på honom jämt i vagnen. Och en varm åkpåse förståss.. Skönare för dom att sova om dom inte är så varma..Testa och se, är hon varm på kroppen men inte svettig: då har du lyckats :)

Kraaaaaaaam

Svar: Ja, jag får testa mig fram! :)
Sara

2012-09-26 @ 22:07:29
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Sandra

Brukar va inne och läsa din blogg men inte lämnat en kommentar... Neo får ha på sig en fleeceoverall och nör det blir minusgrader så får han en åkpåse eller så lammskinnet.
Jag är jämt orolig om jag klätt han förlite eller förmycket...

Så söt Nelly är

Svar: Tack! :)Ja, det är det jag är orolig för åxxå! :)
Sara

2012-09-27 @ 14:51:32
URL: http://sandra.b99.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0