9 oktober

I torsdags var vi ju till Umeå, höfterna såg bra ut och nu har Nelly fått sina skor! Känns väldigt bra att det går framåt och att vi nu slipper fara till Umeå varje vecka! Nu ska vi tillbaka när hon har växt ur skorna för att byta till  större! :)
 
 
I fredags var Malin, Meya och Theo förbi en sväng med en present till Nelly
 
 
I lördags följde vi med Tomas och Britt till stan en snabbis, blev lite shopping iaf! :)
 
Två tröjor till mig från Stadium
 
Halsskydd och vantar till Nelly
 
Vi köte även Nellys första julklapp, oj vad jag längtar till att handla julklappar! :D
 
På kvällen var jag på min första fest sen vi fick Nelly, nykter förstås och bara i ca 1½ timme, men det räckte...saknade henne massor! Men Nelly hade det bra hos mormor och festen var ju inte direkt långt från mamma! ;D Det var kul att få träffa allt byskefolk, som förr i tiden! Tack Danne för att vi fick vara hos dig! :)
 
Igår hälsade jag och Nelly på Lotta och Tindra, kom därifrån med en påse med kläder till Nelly. Lotta håller på att rensa ut barnkläder! :)
Jag bokade dopet igår åxxå...så nu blir det att planera det framöver! Nog för att det är inte så mycket att planera! :)
 
 Märkte hur sliten och trött jag ser ut att vara, känner mig däremot inte så värst sliten! Haha :D
 
Avslutar med en bild när Nelly tränade imorse! ;P
 
 
Puss och Kram
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hon är nu sjukt söt!!! :)

2012-10-09 @ 15:02:45
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0