3 oktober

I fredags for Johan till Stockholm, han skulle springa halva Lidingöloppet, så jag och Nelly blev själva hela helgen!
Han fick en bra tid och jag är grymt stolt över han! :)
Jag och Nelly myste och slappade hela helgen, fredagen så for vi på frikvällen i Skellefteå med mamma och syster. Köpte bl.a det här;
 
 
 
 
Lördagen så var det ju hockey. Britt och Tomas hade med sig kycklingsallad och mamma efterrätt! Supergott! Och riktigt skönt att slippa laga mat! ;)
Tusen tack!
 
Söndag så fyllde pappa år, så då var vi på kalas!
 
Tremeningarna
 
Igår var vi och storhandlade och så här glad blev Nelly då;
 
 
 
Vi har även fått lite mer presenter...
 
Från mormor (min alltså)
 
Från Håkan, Katrin, Petter, Therese, Olle och Lisa
 Från min moster
 
Jag var och vägde Nelly igår åxxå, 5195g! :)
Imorgon är det dags för en Umeåresa igen...jag hoppas verkligen att höften är ok. Vi kanske ska få "skorna" imorgon, beror om hennes fötter är tillräckligt stora! :)
 
Jag skulle verkligen ha haft fixat min blogg lite...texten är lite väl stor men då är det ju det här med att jag inte har en aning hur man gör! :D
 
Puss och Kram
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ska nog gå att ordna, om du skickar mig inloggningsuppgifterna! :)

2012-10-03 @ 12:30:42
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: Cissi

Jaaa, bara komma :):):)
I Skuthamn!! Svänger vänster mittemot GMI, lite mer än halva vägen från havsbadet till stan :) Får förklara bättre närmare fram :):):) LÄNGTAR!!!

KRAAAAAAAAM

2012-10-03 @ 20:15:33
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0