Doppresenter

Dopet gick hur bra som helst, Nelly grät ingenting under cermonin utan bara tittade på allt omkring henne och "pratade" på istället! :)
Lotta och Camilla sjöng två låtar, Utan dina andetag och Hallelujah, så otroligt bra! :D
Massor med fina människor och mycket fika! Vi hade nog gjort liiiite för mycket...hade kvar 3 ½ prinsesstårta och en massa fika efteråt! :) Så idag har vi varit och lämnat av två tårtor på jobbet! :) 
Nelly fick så himla många fina presenter och här kommer det lite bilder på dom...
 
Nelly Enya Alvina Enquist
Hörselkåpor av Simon
Halsband, body och badlakan + pengar av mormor
Armband + gravering av Carina och Kjell-Håkan
Mjukiskanin + pengar och det här fina kortet av Carina, Harry och Frida
Body och ullbyxor av morfar
 Tunika och tights + pengar av gammel mormor
 Body, byxor och ett presentkort på en tatuering (namn+datum) till mig av Jocke, Cissi och Neo
Pyjamas, klänning och en spargris av Evelina och Viktoria med familjer
Bok av Anneli, Marcus, Johanna och Fanny
Bultbräda och sorteringslåda av moster och Peder
Glasängel av Kristina, Dan, Lars och Lisette
Tavla av Lina, Nicklas och Texas
Fina blommor som jag tror var från mormor, farmor och farfar
 
Sen fick hon pengar av farbröderna, Karin och Stigge, Kenneth och Gunnel, farmor och farfar.
Hon har ju även tidigare fått en åkpåse av farmor och farfar! :)
Jag hoppas att jag fick med alla nu :)
 
Tusen tack för alla fina presenter!!!
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tuuuusen tack själv!!! :))

Hoppas vi syns på lördag :)

Kraaaaaaam

Svar: Det hoppas jag med! Mamma har prövat ge Nelly ikväll och det funkade då, så jag håller tummarna att det ska gå! :)Kraaaaaaam
Sara

2012-11-05 @ 22:07:57
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0