26 november

I torsdags så följde jag och Nelly med syster och Peder till Luleå för lite shopping! Men det är verkligen knepigt att shoppa med barnvagn, man kommer som inte åt att titta på kläderna riktigt. Det blev inget köp på stan men sen for vi till Storheden och på Stadium outlet och där köpte jag täckbyxor (som mamma ska ge mig i julklapp) och en Adidas-dress till Nelly som får bli en julklapp till henne.
 
Fredagen så var jag och tog cellprov, nu är det bara hoppas att det ser bra ut! Sen for vi till stan för lite ärenden och shopping. Hämtade ut Nellys armband som vi hade lämnat in för gravering och jag hittade ett linne och en tröja på Gina Tricot.
 
 
 
Lördag plockade jag fram julsakerna, var så himla sugen att jag inte kunde vänta! Nu är det hur mysigt som helst här hemma! :)
Vi blev bjudna på middag hos svärfars. Supergott!
Varje jul så drar vi lott om vem vi ska köpa julklappar åt, 2 personer med en julklapp var på 300 kr/st, i år fick jag Nicke och Anneli. Så jag hoppas dom kommer med något förslag för annars blir det svårt! :D Nelly fick en försenad doppresent åxxå, ett fint litet armband av Johans mormor och morfar!
 
 
Nelly premiärsatt i barnstolen åxxå, hon har blivit så stor, lillgumman! Tyvärr glömde jag ta kort men hon satt även en stund igår så jag tog ett kort då istället! :)
 
 
Igår var det äntligen dags för bio och Breaking Dawn part 2!
 
 
Hur bra som helst! Man känner sig verkligen nykär när man ser dom där filmerna! :P
 
Puss och Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0