3 maj

Har fått min nya mobil nu, en Iphone 4s! Så nu måste jag försöka lära mig den, men det ska väl gå tillslut! :D

I lördags var jag på stor-loppisen i Luleå och fyndade lite!
Otroligt bra loppis om man har barn iaf, fanns massor! :)




(den grå overallen och snickarbyxorna fick jag av mamma)

Söndagen var vi bjudna till Hednäs på tacos-middag och påskpynt!
Eller rättare sagt blåste Johan och Lotta äggen och barnen målade! ;)
När vi for hem så fick vi en barnstol med oss, tusen tack! :)

Valborgs var vi bara hemma, grillade med Krille och Emelie.
Sen kom Robban, Danne, Anders, Petter och Therese förbi och alla skulle fara och elda men jag stannade hemma, helt slut...somnade direkt! ;P

Igår var vi iväg på förlossningen för en extra koll av bebis! Jag hade knappt känt av någon spark på hela tisdagen och inget på onsdagsmorgonen heller.
Jag som är jäkligt orolig av mig ringde såklart till barnmorskan och hon ringde vidare till förlossningen och dom sa att dom ville kolla upp bebis så det inte var något fel!
Så jag fick ligga med dom där banden på magen för att få en kurva på bebis lillhjärta, men jag klarar tydligen inte av att ligga mer än 20 minuter på rygg märkte jag! Blodtrycksfall, illamående och yrsel så Johan fick trycka på larmknappen! Pinsamt! :D
Sen blev det även ett ultraljud men allt såg bra ut som tur var!
 Och idag har lillskrutt sparkat på som bara den, och helst på kissblåsan åxxå! :P

Idag har jag varit i stan och äntligen beställt tapeter till barnrummet! :)
Hittade ingen grå med stjärnor så det fick bli en beige istället;



Hittade ingen bild på den när den sitter uppe på en vägg men däremot den gröna :)



Hämtade även ut babyboxen från Barnens Hus + att jag köpte en mysig filt till lillskrutt! :)



Köpte även en fin klänning som min tjocka mage får plats i :) 



Nu sitter jag i soffan med benen i högläge, svullna fotleder börjar vara en vana! :)

Till sist kommer det en magbild från idag;


V 30+3

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du tror väll aldrig du har en pojke i magen, såg nästan ut som de efter du shoppat:P

Ska bli så kul med en lill"kusin" till!

Vilken underbart fin mage du har :)

Kram på er

2012-05-03 @ 22:05:40
Postat av: Cissi

Skönt att allt var bra :) Man ska alltid ringa om man är osäker, så skönt då man får veta säkert..



Haha, jaa, jag minns en gång då Neo sparkade så hårt att jag nästan pissade på mig :) Där kunde det bli pinsamt :P



Trevlig helg :)

Kraaaaam

2012-05-03 @ 22:22:31
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Razzel

Känner igen det där... jag har aldrig kunnat ligga på rygg när magen börjat bli stor. Tror barnet trycker mot kroppspulsådern eller liknande, det blir snabbt en svimmningskänsla - men det går ju över efter några månader ; ))

2012-05-04 @ 00:03:19
URL: http://www.hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0