3 mars

Förra fredagen var vi till Kåge och träffade det lilla nya tillskottet, så himla söt och snäll bebis! Man började bara längta ännu mer (om det nu går) efter lillskrutt inne i magen! :)
Före det var vi och handlade på Maxi och jag kunde inte låta bli bokrean ;)
Nu hoppas jag bara att böckerna är bra!



Lördag så hade Johan cup, så då var vi hela dagen i bollhallen. Dom vann båda matcherna dom hade den dagen. Det var väldigt mycket dötid mellan matcherna så vi passade på och for på hockey, tyvärr förlorade Skellefteå efter straffar! :(
Min syster hade varit på nån utförsäljning av en massa barnsaker, så dessa har lillplutten fått av sin moster :)
Massor med tack!



Söndag så tog jag, mamma, Britt, Anneli, Marcus, Johanna och Fanny bussen till IKEA.
Jag var mest ute efter saker till bebisen och det blev mest sånt som handlades.
När vi var klara inne på IKEA så hann vi med lite affärer utanför åxxå, vi gick till Barnens Hus för att kika lite men jag kom ut med en BARNVAGN! Dom hade just kampanj på Emmaljunga-vagnar för att prinsessan hade fötts, och det hela slutade med att vi FICK vagnen, mamma och Britt betalade den. Helt sjukt! :)
TUUUUUUUSEN TACK! :D 



Jag hittade även bodys och en filt



Johan hade cup även den här dagen och det gick rätt så bra för dom! :) 
Dom kom till semin men där tog det stopp!

Avslutar även det här inlägget med en magbild, kanske inte så stor skillnad :P



Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag längtar oxå efter(lillskruttet)du har i magen:)

2012-03-03 @ 12:39:40
Postat av: Cissi

Men wow!! Vad snällt :) Barnvagnar är ju inte billigast så det är ju perfekt :):):) Gud så söta bodys också :)

Myyyys!!! Hade som hoppats att Jocke blir lika bebissugen som jag blir med massa gravida överallt men det biter inte lika hårt på honom som på mig :P Men jag ska nog övertala honom snart ;)



Ha en bra helg, kraaaaam

2012-03-03 @ 15:13:02
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0