22 mars

Tänkte bara börja med att säga att Ålund tog hem hela cupen i Luleå!
Johan var riktigt nöjd! :P

Nu sitter dom nya garderoberna på plats, det blev riktigt bra! Men lite ovant! :)
Här kommer några före och efter bilder....

Hallen före:


Hallen efter:




Så ser det ut inne i garderoben, det man inte ser är bara att stången fortsätter! :)

Vardagsrummet före:


Efter:


Bakom dörrarna så kommer det att bli en massa hyllor!
Kommer att bli kanon för mina filmer och böcker! :D

I köket före:


Efter:


Bordet och stolen ska inte vara där sen, men tills vi har någonstans att ställa bort det så får det se väldigt trångt ut istället! :/

Garderobsinredningen i sovrummet före:


Efter:


Nu stämmer det överens med dörrarna (ser likadant ut på Johans sida), så nu slipper jag nog vara arg varje gång som jag öppnar gardroben! ;) Vi har inte lagt in kläderna än eftersom vi ska måla vitt på väggen och taket som kom fram nu när dom fasta garderoberna revs!

Idag har jag sett bebis sparka för första gången, två sparkar där magen rörde på sig, skithäftigt! :D
Imorgon är det äntligen dags för barnmorskan, lite nervös är jag allt men nu när jag såg bebis sparka idag så borde det vara liv därinne iaf! Men orolig som jag är så kan jag som ändå inte släppa tanken på att jag kanske inbillar mig allt!


Väldigt suddig bild! :) V 24+3

Efter det blir det en tripp till stan för inhandling av färg och virke så vi får klart här hemma! Bara Johan kan byta bort sin jour så! :P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: razzel

Ha ha - nej jag tror inte att du inbillar dig magen! ; )

2012-03-22 @ 22:29:01
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Cissi

Vad kul du känner sparkar :):):) Myyyys!! Känner igen dina känslor men va lugn du :):)



Snyggt ni fått det :) Bra gjort!!



Kraaaaam

2012-03-22 @ 23:32:42
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0