17 mars

Shit vad tiden går fort, redan två veckor sen jag bloggade sist! :(

Vi har iaf varit på 60-års fest (30+30) i Kåge. Klädsel var idrott så jag for i Johans målvaktsutrustning (innebandy), det enda jag kunde tänka mig att få på mig men jag fick då ändå inte igen byxorna och Johan for som Liverpoolspelare. :)

Johan har hunnit fylla år åxxå!
Han fick presentkort så att han kan köpa sig längdskidor som han har pratat om rätt länge nu, Liverpoolkläder, ännu mera presentkort och pengar! :)

Det har blivit väldigt mycket shopping åxxå! ;P Och vi har även fått en hel del saker!



Den fina tavlan har vi fått av min syster, alla dom svart/vita/gråa kläderna av mamma, den vita dressen, täcket till vagnen och påslakanset till det av svärfars! Tusen tack för allt det fina! :)



Senast jag var på stan så blev det en kudde till vagnen, mjukisdjur och små söta sockar!

Idag har det varit klädbytardag i Frankes matsal, första gången jag är på en sån och jäklar vad jag fyndade en massa. Kunde som inte låta bli alla söta små kläder! :P



Det blev alltså en hel del kläder, bärsele och ett babygym!
Endel av kläderna har jag fått av mamma åxxå!
Svårt att se hur mycket det egentligen är på bilden, dom är ju så små och söta alla bebiskläder! :)



Har även inhandlat en babysitter och en amningskudde av Jeanette! Mycket fina saker! :)

Ett par svarta mammabyxor och ett par mammajeans köpte jag för 80kr av Maria på jobbet, vilket klipp!
Nu ska jag bara försöka få tag i mammaleggings som jag sett på HM men storleken är ju alltid slut när jag är där! Ska göra ett nytt försök nästa gång jag är i stan! :)

Det har även blivit lite mer böcker och några filmer under den här tiden

       

   

Johan är på cup i Luleå hela helgen! Så jag vilar upp mig, är riktigt förkyld så jag orkar knappt något känns det som, så det passade som bra att han är borta i helgen för det!
Men inte för att dom kommer kl 07.00 på måndag och ska börja sätta upp våra garderober + inredning som vi har beställt. Så det ska rivas och flyttas på saker, men jag har fått hjälp med det idag av mamma och svärfars! Tusen tack för hjälpen!
Längtar tills det är klart så att man kan få lite ordning här hemmma för det är VERKLIGEN jättestökigt nu! Är samtidigt lite rädd för hur det kommer att se ut, om det blir trångt å så...men det behövs hur som helst så jag hade som inget val! :)

Just nu tror jag bebisen sparkar eller så har den hicka....hur vet man skillnaden mellan det?! :)
Det bonkar då på i magen iaf, skönt då jag egentligen inte känner av lillplutten där inne så mycket!

Nu blir det att försöka hålla sig vaken till en film! ;P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tror hickan är mer sammanhängande än sparkarna...tror jag då :P..Åh så jäkla mysigt!!! Minns känslan :) Njuuut :):):)



Skönt att få ordning med nya garderober!!



Ha en skön helg och krya på dig, kraaaaam :)

2012-03-17 @ 21:34:41
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0