10 januari

Det är kanske dags för ett inlägg igen! Jag är verkligen inne i en dålig bloggperiod nu! :)

Nyårsafton var iaf en riktigt trevlig kväll!
Simon, Matilda, Krille och Emelie kom och gjorde oss sällskap, vi åt grillat med pommes, bea och sallad (så jäkla gott, man grillar alldeles för sällan på vintern...tur det inte var så himla kallt för grabbarna ;))
Sen pratade vi och spelade sällskapsspel hela kvällen!
Det var jäkligt längesen jag träffade Matilda åxxå, vet inte om vi har setts sen nian...så det var skitkul!
Vi fick jättefina blommor av allihopa, tusen tack! :)

Långhelgen som nyss har passerat började med Sunnanåcupen på torsdagen, Ålund gick vidare till fredagen då det var dags för kvartsfinal och vann den men i semin blev Skellefteå FF för svåra!
Vi drog till Lina och Nike efter fotbollen för vi var bjudna på middag där, vi åt riktigt god hemmagjord pizza! Tusen tack! Sen blev det att se två filmer! En underbar kväll! :)
Lördgen blev en myskväll för mig själv då Johan hade lagfest!

Ikväll har jag gråtit!
Har sett när Stefan Livs tröja hissats upp i taket!
Vila i frid Stefan Liv!

Nu blir det sängen och boken, eller kanske Mario eller Zelda...svårt att bestämma mig! :)
Men först ut med hunden!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Härlig helg :):):) Mera långhelger tack!! :P



Kraaaaa

2012-01-11 @ 08:09:30
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0