23 februari

Jag är VÄLDIGT dålig på att blogga, är så trött på kvällarna så jag väljer oftast bort att blogga!
Jag måste försöka bli bättre! :)

Den 17/2 fick bästaste Lina och Nike en son, efter att ha gått över i 14 dagar!
52 cm lång och vägde 4090 gram!
Hur söt som helst! :D
Superstort grattis till er!

I lördags var vi på dop av lille Winter!
Han var så snäll och trött, sötungen!
Efter själva dopet blev det smörgåstårta, fika och öppning av alla presenter Winter fick! :)







Jag har gått med i Buzzador där man kan anmäla sig till kampanjer för att få testa nya saker.
Just nu är jag med i en kampanj för Dove Nourishing Oil Care Conditioner. Ska vara bra för torrt och frissigt hår.





Jag tror att jag kanske har börjat känna av lite småsparkar från bebis, lite osäker om det verkligen är bebisen eller bara min mage...men det känns lite annorlunda än vanligt!
Lyckligast i världen! :D

Avslutar inlägget med en magbild! :)


V 20+3

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Myyyysigt!!! Jaa, tycker att det kändes konstigt i början också men vänta bara, snart kommer du känna rejäla sparkar :) Ibland kunde man tom se en fot eller hand sticka ut..sjukt häftigt :):)



Vi kanske syns imorrn om du ska titta på fotbollen :):) För mig blir det väl mest jaga en rastlös och busig tvååring :P



Kraaaaam

2012-02-24 @ 07:31:02
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0