6 februari

I lördags var det en sån där dag när man bara skulle ha stannat hemma!

Jag och pappa skulle gå ut extra för att jobba ikapp lite, när vi kom till fabriken så upptäcker pappa att jag har punktering på bakdäcket! Skitkul i -35 grader! NOT!
Sen hann vi jobba i två timmar innan pappa klämde av sig fingret, inte hela fingret då men just ovanför översta leden på pekfingret! Jag trodde först att han bara hade skurit sig men när han tog bort pappret så såg jag att fingertoppen var borta så jag ringde ambulansen direkt!
Så vi åkte ambulans in på akuten och var där i några timmar! :/
Men det kunde ha varit värre, han hade tur i oturen ändå! Kunde ha varit fler fingrar eller mer av fingret...men ändå sååå onödigt!
Vad ni än gör, peta ALDRIG i NÅGON maskin när den är på!!!

Men som tur är så har jag världens bästa svärföräldrar! :)
Dom fixade bilen medans vi var på akuten, hade fixat in ved och börjat elda hemma hos oss och hämtade jag och pappa på lassa!
Tusen tack!!!!!

Johan har varit i Hemavan med grabbarna torsdag - söndag.
Dom har trotsat kylan och åkt snowboard, galningar! :)

Och idag är det en av mina bästa dagar istället!!! :)

Kom från ultaljudet för ett tag sen, beräknad 9/7! :D



Lillplutten våran!!!! <3

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Myyyyyys med bebis :):) Vi kommer och myser i juli då :P GRATTIS än en gång :):):)



Huvva vad obehaglig med din pappa :( Hoppas det inte dunkar för mkt nu...



Njut av ultraljudetsdagen ;)

Kraaaaam

2012-02-06 @ 16:43:04
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hoppas Anders repar sig och stoooooort grattis till plutten!! =)

2012-02-06 @ 19:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0