godhandling.se

Är jag bara väldigt sen att upptäcka godhandling.se eller är det något nytt? Har aldrig hört om det förr och igår snubblade jag över det på en sida! :)
Man handlar alltså genom den sidan, på t.ex discshop (finns MASSOR med sidor att välja på) och kan välja en massa olika välgörenhetsorganisationer (alla som har 90-konton) att skänka pengar till. Det blir ju inte mycket pengar varje gång, discshop tror jag skänkte 2% av ordervärdet.
Blir inget dyrare för mig men man gör något gott iaf!
Från och med nu blir det att handla genom den sidan och idag ska barncancerfonden få mina 2%! :)
 
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Det låter ju hur bra som helst! Tack för länken :)

2012-12-06 @ 20:35:07
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0