9 december

Nu är det ca två veckor kvar till julafton, tiden går så himla fort!
I veckan måste vi bli klara med julklapparna för nästa vecka har Johan jour! :)
 
Torsdag så var vi bjudna på Winters 1-års kalas. Nelly och Dixie låg på golvet och lekte med en ballong;
 
 
 
I fredags var jag ut med jobbet, bowling och middag på Nygatan 57, det var riktigt kul att få umgås ett tag men jag saknade lillan som vanligt! :) Johan hade julbord med brandkåren, det är så typiskt att det just ska vara samma kväll då man redan har något planerat. Så i år var jag tvungen att skippa julbordet.
Nellys farmor och farfar var hos oss och skötte henne, hon hade varit så snäll så! :)
 
 
Igår var det hockey, vi blev bjudna på middag här hemma i en periodpaus, värsta lyxen! :)
Tusen tack för både skötningen och middagen! :)
 
Idag är det inget planerat, ska väl försöka göra klart med julkorten så att man kan skicka dom snart!
Johan är ute och skottar. Men det är tur man har snälla grannar, Dennis kom förbi med minigrävarn/traktorn och hjälpte Johan med skottningen! Tusen tack Dennis! :)
 
 
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Det går verkligen jättefort!

2012-12-09 @ 19:36:30
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nämen vad lite päls Dixi hade på sig ;) hehehe...

Tiden går verkligen jättefort, men som en julälskare som jag är så klagar jag då absolut inte ;)

2012-12-09 @ 23:57:57
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0