5 månader

Idag blir Nelly 5 månader!
Hon firade just det med ett stort skitkalas, hon hade bajs överallt, även i sängen! Jag fick ringa in mormor och moster som förstärkning därför hon var tvungen att bada, svårt att bada henne själv när jag måste klättra in i badet jag med så det är mycket lättare om man är två! :D
Men Nelly tyckte nog att det bara var kul, då fick hon ju plaska i vattnet! :)
 
Idag har vi varit på BVC för vägning och mätning
 
Vikt: 6690 g
Längd: 63 cm
 
Barnmorskan gav mig ett tips, att köpa hem katrinplommonpuré och messmör eftersom Nelly inte hade bajsat på flera dagar. Var och handlade det efter besöket men verkar inte behöva det just nu iaf! :D 
 
Sötnöten
 
Puss och Kram
 

Kommentarer
Postat av: Anna W

Helt otroligt så mycket det kan rymmas i dom små ibland, man blir chockad.
Sen när dom blir så stora att dom sitter när dom bajsar så trycks allt bakåt, uppåt, det är nackdelen med bodys för då ska allt dras över huvudet sen, kladdigt... =)

2012-12-20 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0