29 december

Det kanske är dags för ett inlägg igen! :) Dom här dagarna har gått så fort och dessutom har jag varit lite hängig och förkyld så orken har väl inte varit på topp!
 
Tusen tack för alla julkort vi har fått!!! :)
 
I söndags hade vi uppesittarkväll hos oss. Jag tror vi blev 14 personer totalt.
Väldigt trevligt men snålt med vinster, det var bara Johan som vann 100 kr.
Nelly fick en jättefin mössa och snutte av Alexander och Helena
 
Julafton firade vi hos mamma. Julen känns extra rolig nu när man har barn, nog för att inte Nelly fattade så mycket den här julen! :)
 
Nelly fick många och mycket fina julklappar
 
Jag fick
Ett armband, halsband och örhängen från Rock by Sweden
Sen fick jag pengar, presentkort på Klipp1 och på Hemmakväll.
Den här åxxå men den var slut i lager så det blir att köpa den när den kommer in istället
 
Juldagen spenderade vi i Stensjön hos svärföräldrarna. Mat, bordshockeyturnering och sällskapsspel bestod den dagen/kvällen av! :)
 
Annandagen var det dags för den årliga "gympan". I år blev det handboll, fotboll, innebandy och volleyboll. Jag var inte med i år heller pga att ja var förkyld och kände mig hängig. Efter vi hade varit klart i gympan så blev det pizza, öl (inte för mig) och hockey hos L-G och Lena.
 
Torsdag så for vi på mellandagsrean. Blev lite fynd till Nelly och en kapselmaskin till oss! :)
 
Igår blev jag bjuden på mat av mamma och pappa sen for vi till oss för att se hockey.
Johan var med grabbarna och drack öl och såg hockey på plats.
 
Idag så blev vi bjudna på fika och middag hos mamma igen! :)
Jossa och Peder håller på att rensa ut lite från lägenheten, dom ska få plats med Peders saker nu när han har flyttat till Byske. Då hittade Jossa kläder som hon hade köpt till Nelly och glömt bort...tur det var storlek 74! :)
 
Tack för all fika och mat som vi fått under veckan!!! :)
Och tack för alla fina julklappar!!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0