12-12-12

Idag har jag fått min rygg fixad hos Ostviks massage!
4 låsningar som kiropraktorn rättade till, otroligt skönt! :)
När jag var klar där så hade Johan nästan hunnit köpa klart alla julklappar så det blev en väldans snabb stadstur idag! Nu har jag bara kvar att köpa något åt Johan...har grubblat mycket men jag tror att jag har kommit på något iaf! :)
 
 
Jag har även bokat biobiljetter till Hobbit på söndag!
Velade länge om vi skulle boka 3D eller inte men tillslut blev det då 3D ändå!
Längtar såååå mycket! :D 
Före filmen blir det nog käk på Oleary´s åxxå, om det inte är fullbokat! Men jag kan inte tänka mig att det ska vara det en söndag?! :)
Lillan ska få mysa med sin moster!
 
Näe, nu ska jag försöka sova och hoppas att inte Nelly vill göra ännu en tidig morgon!
Men jag ska inte klaga, vi har tur, oftast sover hon rätt länge! :)
 
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com)

2012-12-13 @ 23:46:45
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0