11 december

Älskar det här med julen!
Köpa och slå in julklappar, det är ju så kul!
Sen alla bra erbjudanden som finns lite överallt, klickar hem lite saker och sen när dom kommer i brevlådan blir man så lycklig! Ok, det är väl bara jag som blir lycklig, Johan tycker nog det inte är lika kul...men min filmsamling blir större iaf! ;D
 
Igår kom det här i brevlådan;
 
Och idag det här;
 
Igår innan Nelly skulle bada så la vi henne på mage och hon fick sprattla på utan skenan. Hon försöker få sig framåt med benen men armarna har hon inte riktigt fattat att man ska använda! :)
 
Idag har vi bara myst hela dagen! Var ute på en snabb prommis i kylan men sen har vi varit inne och eldat i kaminen! :)
 
Hon har även fått smaka smörgåsrån och lite persikopuré
MUMS
 
Imorgon ska vi försöka köpa dom sista julklapparna och jag ska ÄNTLIGEN fixa till min rygg! Börjar vara dags, kan snart inte lyfta Nelly för att det gör så ont! Så det ska bli riktigt skönt! :)
Nelly ska få mysa med mormor medans vi är på stan! :)
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men så sööööt!!!!

Coolt skal också :))

Hoppas din rygg blir bättre :( krya på dig!!

Kraaaaaaaam

2012-12-11 @ 19:10:59
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0