4 april

Alltså jag måste säga att jag verkligen är grymt nöjd över våra nya garderober! Det blev helt perfekt! :)
Hittar mina kläder nu och det är lätt att se vilken film man vill se!





Hos barnmorskan gick det bara bra! Vilken lycka att få höra det lilla hjärtat slå (låg på 144) och bebis passade även på att sparka barnmorskan när hon skulle kolla hjärtljuden! :) Mitt järnvärde hade gått ner lite sen förra gången så jag har börjat äta ACO Kvinna, så får vi se om det hjälper med det eller om det blir järntabletter sen.
Jag mår hur bra som helst, bara trött och lite ryggont! :)


Magbild V 26+2

Vi har varit på våran första föräldraträff åxxå, vi blev 5 par i våran Byske-Kåge grupp!
För jag som är så blyg så kändes det mest jobbigt första gången, sitta och prata inför okända är inte direkt min grej! Men jag har då ändå tänkt släpa mig dit dom fyra gångerna som är kvar...kan ju vara bra att få lära sig nåt! ;P

Jag har blivit omplacerad på jobbet åxxå, så jag ska slippa lyfta en massa tunga paket. Jag började på monteringen igen men där var jag bara i ca en vecka sen hamnade jag på lagret igen, men med Jockes kontorsjobb istället! Vilket känns helt perfekt, just nu känns det som om jag kommer att kunna jobba tills semestern...men det kan ju hinna hända massor innan dess! :)

En halv dag kvar att jobba sen påskledig! Superskönt med långledigt!

Glad Påsk på er alla! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Glad Påsk :):) Hoppas ni får en underbar helg!!



Kraaaaam

2012-04-04 @ 21:12:34
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: razzel

Hoppas det är en trevlig föräldragrupp, har man tur kan man hitta vänner för livet där! Brukar ju vara så att man har mycket gemensamt de närmaste åren.. ; )

Så fin magen är!!

2012-04-04 @ 22:38:49
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0