I´m back! :D

Nu är jag tillbaka! :)
Internet är fixat så nu är det upp till mig att försöka komma på nåt att skriva om! :P
Dessutom har vi fått igång våran andra dator så nu har jag en egen bloggdator åxxå! ;)

I fredags fyllde pappa år så vi var dit och firade han. Efter kalaset blev det en spontanfest hos Jossa, sen gick vi vidare till Annica för att sen sluta på Stengården! :)

Lördagen så drog jag, Johan och Lotta till stan och åt, träffade våra kusiner från Stockholm och sen vidare på hockey!
SAIK vann med 3-2 över Frölunda och AIK gjorde alla målen i BOXPLAY! Man trodde inte det var sant! :) 
Hockeynördar som vi är så blev det att se matchen på tv sen när vi kom hem åxxå! ;)

Johan har börjat om med innebandyn så nu spelar han i Solbacken, idag hade dom deras första seriematch. Tyvärr så förlorade dom! :(

Ett stort GRATTIS till Lina, en av mina bästa vänner som ska ha bebis i februari! :D

Tillbaka till teven där det snart är dags för fotboll igen!

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0