Shopping

I torsdags så kom det ett paket från Junkyard, en ny tröja till mig och nya skor till Johan!
Jag hittade rätt mycket jag ville ha på Junkyard men det blev så dyrt, så jag drog ner det till en tröja istället! :)


Min nya Fox-tröja


Johans nya skor, jag vill åxxå ha nåt liknande, supersnygga!

Igår spenderade vi en massa pengar, lite ångest idag men jag hoppas det blir bra!
Vi köpte en värmepump till garaget, beställde bänkskiva och kakel till köket och köpte nya vinterjackor till oss båda två! Det var INTE lätt att bestämma vilket kakel vi skulle ta, jag tyckte det inte passade ihop med bänkskivan å så...men tillslut hittade vi en bild i en tidning så vi tog ungefär det som var på bilden! :P


Min nya Didriksons-jacka

Nu måste jag bara försöka hitta några nya täckisar, dom jag äger har världens hål mellan benen! :P

Ikväll blir det Halloweenfest, så det gäller att få till maskeraddräkten och sminket i afton! Men jag blir nog inte så skrämmande iaf :D Det kommer bilder från festen sen, bara jag kommer ihåg att ta några kort så! :)

Nu ska jag se fotboll, sen hockey och sen är det dags för fest!

Ha en trevlig lördag!

Puss och Kram
 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha en trevlig kväll ni me:)

2011-11-05 @ 15:08:49
Postat av: Cissi

Bra smak :):) Likadan jacka som mig :):)



Ha så kul ikväll, Jocke har säkert berättat att vi inte kunde komma :(:(:( Men som sagt, ha så kul :)



Kraaaaam

2011-11-05 @ 15:24:28
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Utmanat dig! =)

2011-11-09 @ 21:25:07
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0