Önskelista

* Presentkort på bio
* Presentkort på Village
* Zlatans självbiografi: Jag är Zlatan

Det är rätt många serier jag måste ha fortsättning på men orkar inte skriva alla, men här är iaf endel! :)

* Bones S6
* Criminal Minds S5, 6
* CSI: Las Vegas S10
* Desperate Housewives S7
* Dexter S5
* Ghost Whisperer S4, 5
* Grey´s Anatomy S7
* House S6
* How I met your mother S6
* Medium S6
* The Big Bang Theory S4
* The Vampire Diaries S2
* Weeds S6

Sen har jag ju min Disneyklassiker-samling, jag skriver vilka nummer som saknas (alla finns nog inte att köpa)
3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 19, 38

Sen har ju även Pixar börjat med att numrera sina filmer, så jag vill ju även börja samla dess...men tyvärr har jag ju redan vissa filmer där, Hitta Nemo (5), Bilar (7) och Superhjältarna (6) har jag redan men resten önskar jag mig! :)

Har även funderat på om man ska börja samla Astrid Lindgrens filmer, men det får jag isf börja med senare...har iaf två av dom viktigaste där, Ronja Rövardotter och Bröderna Lejonhjärta! :)

Det finns säkert mer som jag inte kommer på just nu, får väl uppdatera önskelistan senare isf...

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0