Mini-makeover

Vi har börjat planera och handla för att göra en mini-makeover av vårat kök.
Kakel, bänkskiva, fläkt, blandare och ev diskbänk ska bytas...det blir nog även ett nytt köksbord eftersom jag vill ha ett vitt! :)
Kakel och bänkskiva är inhandlat, skulle beställa fläkten idag men tydligen så var det liiiite lång leveranstid och vi får den inte förrän efter nyår...men jag tror nog att jag kanske kan lösa det ändå, någon fördel ska man väl ha av att jobba på företaget! ;)
Vill så gärna hinna klart innan jul men vi får se hur det går med det...
Det kommer såklart före och efter bilder sen! :)

Nu har äntligen Breaking Dawn part 1 börjat gå på bio, vi skulle köra ett Twilight-maraton förra helgen men det blev inte av så det blir i helgen istället, så på lördag smäller det! :D Sen blir det att boka bion så fort som möjligt efter det! :)




Familjen undrar vad jag önskar mig i julklapp så jag ska försöka knåpa ihop en önskelista nu, blir väl som vanligt mest serier och filmer! ;P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Grymt kul med makeover!! =)

Jag längtar tills vi skaffar hus så man får göra lite som man vill! =) Fast då ska ju plånboken hålla med också :P



Kraaaaaaaaaam

2011-11-16 @ 19:09:46
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0