Helgen

I fredags var jag till Jävrebodarna, på fiskecampen där!
Schenker brukar bjuda lagret dit och man får fiska för 300 kr. Det började trögt för mig men tillslut så drog jag iaf upp fyra laxar, så nu har man lite fisk i frysen (3 st, den fjärde fick pappa)! :)



Igår följde jag Tomas och Britt till stan och sen for vi och såg när Johan hade match mot Medle! Det blåste som fan, bollen stannade i luften och rullade när dom skulle skjuta frisparkar! Det kan inte ha varit lätt att spela, den slutade tillslut 1-1!

Idag fyller Britt år!
GRATTIS!!!

Så vi har varit på kalas, fikat och ätit en massa gott!
Jag är verkligen proppmätt än och Izzy är halvdöd så mycket som hon har jagat bollar! :P
Tack så mycket!

Ikväll blir det blir soffan och NHL, San Jose - Vancouver! :)

Idag är det sista dagen att anmäla sig till vårat bröllop och sist jag kollade var det över 100 st anmälda!
Jag börjar lätt vara nervös nu! :D



Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Mmm..lax...mums!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Förstår du är lite nervös, men det kommer bli bästa dagen i ditt liv..förhoppningsvis :p



Kraaaaam

2011-05-22 @ 22:39:39
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jaaa, förstår det...du får skaffa en mini-Sara-Johan så då får vara hemma längre :p



Kraaaaam

2011-05-22 @ 22:46:03
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jaaa, förstår det...du får skaffa en mini-Sara-Johan så då får vara hemma längre :p



Kraaaaam

2011-05-22 @ 22:46:59
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0