Tatuering

Igår var jag ledig hela dagen, OTROLIGT skönt måste jag säga!
Jag följde med Johan till Left Hand Tattoo, där han skulle göra sin allra första tatuering! :)
Det blev en jättefin tatuering på underarmen men jag har inte hunnit med att ta ett kort än så det kommer väl kanske i nästa inlägg!
För mig blir det ingen tatuering före bröllopet iaf, mycket pengar som går dit just nu! Men sen när det är avklarat då ska jag tatueras! ;D 

Ikväll är det match igen, Johan drog iväg till Luleå för att se och jag orkade inte följa så jag ser hemma istället! Jobbigt att komma hem sent och sen ska man typ upp direkt och fara på jobbet! Vill gärna kunna hålla mig vaken på fredagskvällen åxxå! :)
Men på lördag blir det att fara till templet, förhoppningsvis så vinner SAIK både då och ikväll....ja, resten av matcherna skulle ju inte vara helt fel! ;P
Heja SAIK! ;D

Och jag håller fortfarande på att fixa med inbjudningarna, förhoppningsvis hinner dom bli klara i helgen så att vi kan börja dela ut dom, jag har iofs redan tjuvstartat lite! ;) Men skulle det nu vara så att vi har glömt bort någon som vill komma eller någon respektive till någon så är ni/dom ju självklart välkomna åxxå! :)

Äsch, nu lyckades jag få kursivstil på hela inlägget och jag har ingen aning hur jag får bort det...jag önskar jag var lite mer kunnig men det får väl vara såhär då....

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Synd du inte var kvar då jag och lilleman hälsade på Jocke igår!



ÅÅhh, vad kul med tatueringar...vill ha mer!!!!



Trevlig helg!!



Kraaaaaaaam! =)

2011-03-24 @ 20:52:08
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0