Möhippa och svensexa

Oj, vad det har hänt mycket sen jag skrev sist! Det är nog första gången jag har skrivit så i ett inlägg! :P

I fredags så stod den här fin, fina Saaben nästan på våran bro när jag vaknade!





Jag följde mamma och Jossa till stan för att kolla lite mer på resor men det blev ändå inget bestämt! Det lutar åt Turkiet igen, men kanske Marmaris den här gången!
Sen på kvällen var vi och såg Byske spela match, tyvärr förlorade dom! :(

Lördagen började med att Peppe ringde och väckte oss, han sa att Johan skulle ut på larm. Johan förstod som direkt att det var svensexan som var på g men han for då iaf iväg och jag klev upp eftersom jag skulle till Piteå och shoppa med Lotta...trodde jag! Lotta kom och vi satt och väntade på mamma som skulle hämta Izzy, när hon kom så stannade det även en till bil och det kom ut en massa tjejer! Jag sa bara nej, nej, nej och Lotta bara skrattade....helt oväntat så skulle även jag ha möhippa!

Jag blev utklädd till en gammal tant med alldeles för stora bröst! Vi gick in på Ica en sväng innan dom drog iväg med mig till stan och Boda Borg. Det var riktigt längesen jag var där och vi hade jättekul...kanske inte gick så bra men vad gör det! :P Sen for vi vidare till John Bauer där det blev lunchpaus och dom började supa ner mig, det blev även dildoparty och jag var tvungen att dansa i gympahallen medans Malin filmade! Sen sminkade dom mig och gjorde mig fin i håret! Grymt nöjd över frillan, den var riktigt snygg! :)

Sen drog vi till Byske igen, utebadet! Där var alla killar och jag fick se hur Johan såg ut! Haha, tjejerna var verkligen snälla mot mig, tack tjejer! :) Där blev det iaf middag, grillat, och ännu mera fest! Kvällen avslutades på Moravallen i klubbrummet! Fy fan vilket party! Det var lätt den roligaste festen på VÄLDIGT länge! :D
Tack alla inblandade! Ni är bäst! :D

Nu är det ju så att jag inte har några bilder men jag hoppas på att få några från dom inblandade, så när jag har fått det så kommer det ut på bloggen! :P

Söndagen var lugn, vi var inte så värst bakis, mest trötta!

Igår var det match i Ålund, Ålund vann med 3-1 mot Norsjö! :D
Sen på kvällen blev det bio för oss, vi såg;



Vi hade egentligen tänkt se den vanliga men det slutade med att vi satt i 3D-bion, första gången för mig men jag var då inte så värst impad av den filmen! Skulle tro att det är bättre att se i 3D när det är mer datagjort...eller?

I veckan så går jag Lean-utbildning!
Efter den första dagen så är man rätt slut i huvudet och har ont i rumpan men det kanske blir bättre? Man är absolut inte van att sitta stilla och lyssna! ;)

Nu ska jag sätta mig ner och kika lite på bordsplaceringarna, det sket sig ju när vi var och ställde upp borden men med lite ändringar ska det nog bli bra! :) Ska även titta lite på innehållet i festhäftet!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅÅhh, så roligt!! =) Jaa, bilder vill vi se! =)



Håller med med 3D, jag är inte stort fan av det...



Kraaaaaaam

2011-06-07 @ 20:55:53
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jaaa, eller hur? Det är sååå underbart att få bli bortskämd =)



Trevlig helg, kraaaaaaam! =)

2011-06-09 @ 20:18:13
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0