20 juni

Idag fyller min kusin Viktoria år, så ett stort GRATTIS till henne! :)
Och ett litet grattis till mig på namnsdagen! :)

Ja, som ni säkert förstod på det förra inlägget så har vi alltså sålt Supran!
Johan var nog inte riktigt beredd att det skulle gå så fort att bli av med den men tydligen behövdes det bara några timmar! Jag tror han saknar den! :)

I fredags var vi till stan för att byta Johans väst, köpa en slips, lämna in min förlovningsring för putsning m.m.
Vi hyrde även tre nya filmer

   

Lördag var det match på Blålunda, Ålund - Bastuträsk...Ålund vann med 7-1! :D
På kvällen var jag, Johan, mamma och pappa bjudna till Tomas och Britt på mat och fika....det blev kubbspel och en massa prat om bröllopet! :P
Supertrevligt! Tack så mycket för allt! :)

Söndag var vi till Ålund en sväng och såg när Amanda och Jesper hade match mot Ostvik, dom vann med 11-2 tror jag det var! Riktigt roligt! :)
På kvällen blev det filmmys!

Bröllopet närmar sig med stora steg! Mindre än två veckor kvar nu! :)
Idag har jag bokat tid för uppläggning av brudklänningen och på torsdag är det dags att träffa prästen!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, vi såg också 127 timmar och HereAfter, jag gillade faktiskt båda även om Jocke somna till HereAfter :P 127 timmar var ju bara sjukt bra!! =)



Jaaa, nu närmar det sig =) Ska bli riktigt kul att få dela denna dag med er =)



Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

2011-06-20 @ 19:43:59
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0