Mini-semester

Nya bilen är helt underbar!
Hur kunde vi någonsin byta bort den andra Audin vi hade? ;P

Nu har vi varit på våran mini-semester till Ö-vik åxxå!
Lina och Nike stannade en natt och sen skulle dom vidare och vi sovde två nätter där sen begav vi oss hemåt!
I måndags så gick vi på stan och shoppade, fikade på Wayne´s och åt middag på O´Learys!
Tisdag så hade vi bokat klipptider efter varandra men på morgonen ringde dom där vi hade bokat och sa att hon som skulle klippa oss var sjuk så vi gick på jakt efter drop-in tider hos frisörer på morgonen och fick tider på Attityd! Så nu har jag ÄNTLIGEN klippt mig, nog för att det knappt syns...har bara klippt topparna och klippt upp det lite! :D
När vi var klara där så for Nike och Lina vidare så jag och Johan gick på stan ett tag, åt lunch sen vilade vi på hotellet en stund och sen blev det middag på Olles igen! ;)
På onsdagen så for vi rätt tidigt från Ö-vik, självklart så stannade vi och shoppade i Umeå åxxå! ;) Och det var en jäkla tur, hade hittat ett par jeans i Ö-vik som var hur sköna som helst men det fanns inte rätt storlek, som vanligt! :/ Det första vi gjorde i Umeå var att gå till den affären och jag hittade min storlek så nu är dom mina! :D
Mina shoppingfynd;


Jumpsuit från Gina, svinskön! ;)


Lite suddig bild men...  :)

Johan fick även se "sin" kära Supra köra förbi två gånger i Ö-vik! :)

Igår kväll så var vi ner på stranden för att tända ett ljus för alla offer i Norge! Min syster och Sandra hade kommit på idén och delat ut lite papper och skrivit på facebook! Det blev riktigt lyckat, kom massor med folk!
Ni ska vara stolta över er själva! :)


och det här var inte alla, kom mer folk/ljus efter jag hade tagit bilden

Ikväll är det lagfest så snart blir det att börja festa igen! Och jag ska verkligen INTE bli så full som jag blev förra festen, satans så dåligt jag mådde! Jag skyller på Boden-killen! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad kul med mini-semestern :):)

Sweet med onepiece, kommer jävlat bo i min :):):)



Bara höra av dig :)

Kraaaaam

2011-07-28 @ 20:12:32
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Sara

Va snygga kläder! vad kostade jumpsuiten? :)

2011-08-11 @ 19:16:39
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: Sara

Okej, tack så mycket! :D

2011-08-11 @ 19:37:40
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0