Ny bil :D

I fredags var vi på kalas hos Michelle som fyllde 3 år! :)
Då fick jag även se det nya huset som Vickan och Chrille köpt!

På kvällen for jag, Johan, mamma, Carina och Kjelle på picknick på rödhällan (Kurtan och Maud kom dit efter ett tag åxxå). Vi hade med oss olika kex och mjuka ostar, riktigt gott och supermysigt var det! Messade även Sofia som kom dit, sen gick jag och Johan till deras stuga för att kika. Det var rätt längesen jag var där så man kom som inte ihåg hur det såg ut! :)

Igår hade Johan fotbollscup hela dagen! Dom förlorade mot Drängs med 0-1, spelade 1-1 mot Sunnanå och vann med 6-1 mot Clemens. Det var synd att det inte var fler lag som var med men ändå bra att dom tog tag i sommarcupen igen! Det hör som till marknaden tycker jag! :P

Efter cupen så kom det en person och köpte våran Passat, så äntligen slipper man den! :)



Så 19.30 igår kväll så började vi köra mot Storuman för att titta på en Audi A4!
Och den var verkligen superfin så nu är vi Audiägare igen! :D





Vi kom hem kring 03.00 i natt, regnade som tusan ibland och massor med djur såg vi!
Älg, renar, hare, rävungar, möss, grodor :)

Idag blir det att gå på marknaden en sväng sen har jag ingen aning vad som händer! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Razzel

2011-07-24 @ 13:02:08
Postat av: razzel

Välkommen tillbaks till Audivärlden! Skönt att ni tagit ert förnuft till fånga efter utflykten till Japan ; )

2011-07-24 @ 17:06:37
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0