Sista inlägget

Jag är helt slut i huvudet efter den här dagen, det är först nu man stannar av och tar det lugnt!

Jag började morgonen på Aqua Spa med nagelvård, fotvård och ögonbrynsplock + färgning!
Så nu känner jag lite finare! :)



Sen har jag gått på stan, fixat lite saker och väntat på att Johan skulle bli klar med jobbet han gjorde till fotbollslaget.
Ett av inköpen;



När vi kom hem dumpade vi bara av sakerna och for till Folkets Park för att fixa, en kort middagspaus och sen tillbaka igen!
Men nu är ju faktiskt det mesta klart, lite småfix kvar men det behöver inte vi bry oss om! :)

Måste visa vad vi har fått ikväll åxxå;



Den här korgen fick vi av våra föräldrar med en massa gott i...



...och den här flaskan med champagne av mina arbetskamrater på lagret!

Tusen tack alla!!! :D

Klockan 09.00 imorgon så kommer Malin och Ewe...då blir det frisyr och smink!
13.00 fotografering
15.00 Vigseln
Sen är jag inte längre en Viklund!

Så det här är mitt sista inlägg som en Viklundare!
När vi hörs nästa gång här på bloggen så är jag en Enqvistare! :)

Nu ska jag och Johan mysa en stund med lite champagne och jordgubbar innan vi ska sova! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Razzel

Hoppas ni kan sova i natt! Ta det bara lugnt i morrn och kom i håg att det är ER dag! Inget kan bli fel eller tokigt så länge ni är nöjda, glöm inte att njuta!

Oj det är visst redan ER dag! Grattis!!!!!

2011-07-02 @ 00:21:14
URL: http://Hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Cissi

ÅÅÅhh, så kul!! =)

Hoppas ni får en underbar dag och njuuuuuuter! =)



Syns om några timmar, kraaaaam! =)

2011-07-02 @ 07:45:07
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ett STOOOORT grattis!!! :D

Åh, du var så fin igår Sara :')

2011-07-04 @ 01:23:27
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0