8 januari

Jag är less på att vara trött och hängig nu! Dom senaste dagarna har jag haft lite feber och varit superhängig! Idag är det första dagen utan feber så nu hoppas jag att det bara blir bättre! :P

Jag ska försöka ta tag i träningen nu! Anmälde mig och Johan igår till kick offen som ska vara på badhuset nästa lördag med en massa träning, föreläsning, lunch och middagsbuffé på Stengården. Sen anmälde jag mig till jazzdans här i Byske som börjar imorgon...jag tror att det är bra träning så förhoppningsvis ska jag hinna bli lite fit till bröllopet, det är iaf vad jag hoppas på! Men OMG, jag ska försöka dansa...jag och koordination går inte så bra ihop...haha, kommer nog sluta i kaos! ;) Sen blir det väl att ta tag i gymmet åxxå! :)

Ikväll har Johan lagfest så för mig blir det att se hockey och slappa så mycket som möjligt! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Shit vad spännande med jazz :) Kul med "rolig" träning :) Jag håller också på att träna upp mig så jag snart kan börja ha min aerobic igen :) Då får du komma till Piteå och träna på mitt pass :)

Ha en bra kväll, Kraam :)



2011-01-08 @ 17:54:40
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0