24 januari

Helgen har passerat så otroligt snabbt! :/

I fredags var Johan på grabbkväll så jag fick hitta på något själv.
Det blev en tupplur på 2 timmar och sen popcorn och No Ordinary Family...riktigt skönt! Älskar slapparkvällar! :P

Lördag var jag på pump 09.00, riktigt jobbigt att pallra sig iväg men otroligt skönt när det var klart. När jag kom hem så väckte jag Johan, hoppade in i duschen och sen blev det en långprommis med Izzy i det sköna vädret! :)
Johans föräldrar kom och hämtade upp oss vid 14.00, vi skulle åka med dom till stan. Gick på stan ett tag, jag skulle egentligen bara pröva ett par skor medans Britt skulle lämna igen ett par, sen skulle vi in på systemet en sväng men det hann stänga så vi blev utan vin och öl till maten (vi var bjudna till Anneli på mat), tusen tack för maten! :) Sen var det dags för derby, SAIK - Luleå! Jag hade företagsbiljetten, sämre stämning på sittplats men otroligt skönt att sitta någon gång, helst när det är fullsatt som det var då! :P
SAIK vann med 2-0! :D

Söndagen tog jag mig en liten sovmorgon till 11.00 då Johan kom hem från träningen! :P Det hände inte så mycket den här dagen, på kvällen var det dags för träning igen, step-up. Önskar att dom kunde ha boxercise istället...det här med koordination går inte så bra, sen tycker jag mer om att slåss! :P
Jag gjorde en beställning åxxå, anledningen till att jag prövade skor på lördagen;



Reebook easytone, så nu jäklar ska det tränas rumpa, lår och vader! Hoppas bara att det fungerar och att dom passar! ;P Blev även en ny bikini, men det är så svårt att beställa så jag får se om jag kan ha den överhuvudtaget! :)

I veckan har Johan eftermiddag igen så jag har slapparkvällar hela veckan! ;P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

HURTBULLE där :P



Kraaaam =)

2011-01-25 @ 07:46:17
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv: McAfee tror jag att det heter.. HAr för mig att det kostar 1000 kr, elle rom det var 1000 kr per år.. Jag är lite osäker:)

2011-01-26 @ 21:24:32
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0