13 januari

När Johan har eftermiddag så händer det inte så mycket för mig, känns skönt att inte göra något! :P
Och jag har verkligen ingen fantasi när det gäller rubrikerna på inläggen, men det funkar ju med datumet åxxå! :)

Jag, mamma och Jossa var i tisdags och hälsade på hos mormor. Det var riktigt längesen jag var där senast. Vi blev bjudna på mat och fika. Tack så mycket! :)

Vi fick även en jättetråkig nyhet medans vi var där, min mosters man har fått cancer!
Varför ska alla få cancer hela tiden, kan inte alla bara få vara friska och glada?
Men det här ska han fixa, han måste fixa det!
Vill bara säga att vi tänker på er alla!

I veckan har jag försökt ta upp löpningen, har börjat lite smått och tagit med mig Izzy på två små rundor. Gårdagen var verkligen jobbig...hade sån träningsvärk sen i måndags att benen kändes som bly!
Jag har även bestämt mig för att inte gå jazzdansen, det är ingenting för mig. Jag vill känna av att man har gjort något, svettas och träningsvärk det är något för mig! :) Så jag har kommit fram till att det blir att köra passen som Byske IF Aerobics kommer att ha istället för dansen. Men man måste ju testa för att veta! :)

Idag kom mina boxar + boken som jag hade beställt för min julklappspeng som jag fick av Johans mormor! :)

   

Ikväll är det hockey igen, SAIK - Frölunda! Jag hoppas det blir tre nya poäng!
Heja SAIK! :D

Snart helg, bara fredagen kvar!
Håller på att lära mig Jockes jobb lite mer nu...så imorgon ska han visa mig hur man gör frakthandlingar (om det nu är så det heter ;)) och sånt...jag tror att det kommer att vara VÄLDIGT rörigt i min skalle efter imorgon! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Jag hoppas att jag ska slippa:) Jo jag tycks också minnas att jag läst att det var en magsjuka som kickade igång det hela för Emelie. Och Sanna har ju några veckor kvar så vi håller tummarna att bebis får gräddas några veckor till iaf:)



Hörde om den där tråkiga nyheten alldeles nyss. :( Hoppas verkligen att han vinner över cancern.

2011-01-13 @ 18:09:04
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv: Jag hoppas att jag ska slippa:) Jo jag tycks också minnas att jag läst att det var en magsjuka som kickade igång det hela för Emelie. Och Sanna har ju några veckor kvar så vi håller tummarna att bebis får gräddas några veckor till iaf:)



Hörde om den där tråkiga nyheten alldeles nyss. :( Hoppas verkligen att han vinner över cancern!

2011-01-13 @ 18:09:43
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag håller med om cancer..helt sjukt att det har gått och blivit så vanligt...:(



Tur Jocke är bra på att förklara :p



Trevlig helg, Kraam :)

2011-01-13 @ 18:20:29
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag håller med om cancer..helt sjukt att det har gått och blivit så vanligt...:(



Tur Jocke är bra på att förklara :p



Trevlig helg, Kraam :)

2011-01-13 @ 18:21:02
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0