Vars har sändningen tagit vägen...?

När ska dom fixa till den dåliga sändningen?

Jag har ju inget att göra på rasterna nu, kan inte gå ut på internet på mobilen, just nu går det inte ens att skicka ett sms och Jocke är hemma och är sjuk....bläää! Fast nu när han är hemma så kan jag ju iaf vara ute på hans dator! ;) Men tydligen inte på facebook! :/

Jag fick ju hoppa in och göra Jockes jobb nu när han ligger i magsjuka, jag hade inte hunnit lära mig allt men jag tycker ändå att det har gått ganska bra. Nog för att jag har blivit tvungen att terrorisera Jocke några gånger/dag men ändå! :P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas dom löst det nu för dig, man är ju fan helt handikappad utan mobilen :/



Kraaaaam

2011-02-01 @ 19:55:49
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha, du gör det bra :) Jag har just tvingat i honom vätskeersättning :p



Kraaaaam

2011-02-02 @ 10:42:24
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0