Helg

I torsdags for vi till stan direkt efter jobbet.
Efter storhandling på Maxi och ett filmköp (btw så var det hur längesen som helst sen jag köpte en film) så for vi till bröllopsbutiken för att kika lite på klänningar, men vi var rätt sent ute så vi hann bara kika lite snabbt men nu har vi iaf bokat in en tid för provning! :P Sen gick vi på stan och kollade ringar, Johan ska byta sin förlovningsring mot en ny och han hittade en direkt men för mig så står det mellan två stycken. Det kanske lutar liiite mer åt den ena...det är verkligen skitsvårt att välja! :)

Vi stannade i stan och såg SAIK - AIK åxxå, blev vinst med 6-1! Hattrick av Jocke! :P


Mitt filmköp

Igår var det dags för Frankes årliga hockeymatch på Byske arena! ;)
Golvet vann med 6-3, Johan gjorde två mål (tre egentligen) och en tripping på VDn! ;)
Sen var det middag och fest på Stengården, vi skippade middagen och for på förfest till Annika istället och sen vidare till Stengården! Jag var så gott som nykter, drack två öl på hela kvällen, var inte det minsta sugen på att festa! :)




Johan i utvisningsbåset ;)

Nu på morgonen har jag hunnit med ett pump-pass, en prommis och skottat snö! Johan är i Fällfors och spelar innebandy, sen ikväll är det pubkväll i Fällfors men jag har inte bestämt mig än om jag ska följa med dit eller inte!
Men före det blir det att se HV71 - SAIK här hemma hos oss! Jag hoppas att SAIK vinner, för då går vi upp i serieledning! :P
Heja SAIK! :D

Trevlig helg!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh så himla kul med bröllopsklänning :) spännande :)



Trevlig helg, kraaaaam :)

2011-02-05 @ 15:18:26
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0