8 december

Oj, att jag aldrig kan bli bättre på att blogga, verkar som det redan har gått typ en vecka sen förra inlägget! :/

I lördags hade Johan iaf Futsal-DM på Campus, så det blev en heldag med fotboll.

Sen har ju Ewe och Dennis fått sin lilla kille (ÄNTLIGEN en kille till släkten, har varit väldigt tjejstarkt på mammas sida, rättare sagt bara tjejer), i måndags ploppade han fram, liten och söt! Ikväll sprang vi över för att kika på lilla underverket, hur söt som helst! :)


Dennis och lillen (säg till om ni vill att jag ska ta bort kortet :)) 

Discshop.se har ju varje jul en adventskalender, och det brukar vara rätt så bra erbjudanden där! Väldigt farligt för en som mig! :P
Så nu har jag iaf ökat på film-samlingen lite mera (även med film från filmklubben jag är med i)! ;)

       

   

Nu är det snart helg, känns otroligt skönt som vanligt! :)

Trevlig helg på er!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, fint kort!!! :)

Trevlig helg :)

Kraaaaam

2011-12-09 @ 08:34:13
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0