Julen

Så var julen över för det här året!
Julafton började med att jag och Johan öppnade våra julklappar från varandra!
Fick ett Nintendo 3DS av älsklingen!!! :D

Vi packade in alla julklappar i bilen och drog iväg till syster där vi skulle börja fira julafton med syster, mamma, pappa, mormor, Vanrik och Jessica.
Så det blev en massa julmat, julklappsspel och paketöppning.
Senare drog vi vidare till svärfars, där blev det efterrätt och mer paketöppning.

Har fått mycket fina julklappar!

Presentkort på Village
Presentkort på bio
Några boxar:

     

   

Böcker
Pengar m.m


För endel av pengarna har jag köpt:

 

och jag kommer även att köpa nya täckbyxor! :)

Vi har även fått filmen från våran vigsel som Anton har filmat men har inte hunnit se den än! :D

Tusen tack för alla julklappar!

I veckan har vi även bokat en weekend till Stockholm med syster, mamma och svärfars.
Det kommer bli riktigt kul! :)

Nu är det snart Nyårsafton, och vi har inga direkta planer...men jag skulle tro att det blir middag med några vänner iaf! :)

GOTT NYTT ÅR!!!!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Klockrena presenter!!!

Gott nytt år!!!! :):):)

Kraaaaam

2011-12-30 @ 08:37:42
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0