22 december

Min blogg har varit död ett tag nu, har inte haft ork eller lust att uppdatera den eftersom det inte har hänt så mycket. :)

För två veckor sen var vi iaf till Malin och Jörgen på middag och fredags-mys. Det var en riktigt rolig kväll med god mat, sällskapsspel, idolfinal och film! Tusen tack för en underbar kväll! :)

Annars har det inte hänt så himla mycket.
Varit och myst med "lillebror", så liten och söt! Köpt alla julklappar, nog för att jag gärna hade velat köpa mera! ;) Försökt fundera ut (inte så allvarligt, för jag vill egentligen inte veta) vad jag ska få av Johan...han säger att det inte är någon dvd eller så, ska bli spännande att se! 
Bakat lite julfika och godis.

Sen tänkte jag att jag skulle försöka värva lite nya medlemmar till Buzzador så känner ni för att testa nya grejor gratis och sen sprida det vidare till kompisar så är det ju helt perfekt! Just nu söker dom mest gravida, personer med småbarn och tonåringar födda mellan 94-96.
Är det någon som är sugen på att bli en Buzzador så kan ni gå in på den här länken
http://www.buzzador.com?refstr=Minismurfaan
Då får jag poäng och kan vinna ett presentkort och om jag får flest rekryteringar vinna en ipad2! :)

Imorgon är det dags för den "årliga" (andra året ;)) uppesittarkvällen hos syster med bingolottospel!
Jag hoppas så klart på storvinst, det skulle verkligen behövas med våra stora planer! ;)

Sen är det JULAFTON!
Tiden har gått väldigt fort!

GOD JUL på er alla så får vi se när jag uppdaterar nästa gång! :)

Puss och Kram 


Kommentarer
Postat av: Cissi

GOD JUL på er med :):):)

Kraaaaam

2011-12-23 @ 06:11:34
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0