8 augusti

Efter första veckan på jobbet var jag RIKTIGT trött! Orkade knappt hålla mig vaken på kvällarna, verkar vara väldigt påfrestande att börja om att jobba igen! :P

I lördags var det fest hos Hson, blev en rätt lugn fest för oss eftersom Johan hade jour och jag var inte på partyhumör, men lite vin fick jag allt ner ändå! :)

I söndags var vi i Stensjön och hjälpte till att vaxa bilar sen skulle dom äta surströmming men vi andra (som inte tycker om suring) fick Flygande Jakob istället! :P Supergott! :)

Vi har även sett klart Lost nu, man blir verkligen förvirrad av den där serien!
Dom måste då ha bra fantasi för att komma på den där serien! :)



Nu har vi äntligen valt ut vilka kort vi vill ha från fotografen och vilka bilder vi vill ha förstorade, så nu längtar jag tills dom kommer! Ska lägga ut bilderna här på bloggen då! :) Det var verkligen skitsvårt att välja!

Jag har även fått att jag ska förnya körkortet, så jag har varit på Expert och tagit en bild och skickat in det nu. Jag var tvungen att öva lite på den nya namnteckningen först, så himla ovant, blev ändå konstigt när jag skrev den men det får duga! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅÅhh, vad gott med surströmming!! =) Flygande Jakob funkar ju också :P



Jocke har som varit sugen att se om Lost, vi såg bara några säsonger tills vi (läs: jag) blev less, men jag funderar starkt på att ge den en chans till. Har du dom säsongerna?? ;) ;)



ÅÅhh, vad kul med korten, ska bli riktigt roligt att se! Kan tänka mig dom är super-fina!!



Ha en bra kväll och mys på i regnovädret! Kraaaaam

2011-08-08 @ 19:16:15
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh, vad snällt :):) Jag hojtar till :P

Kraaaaam

2011-08-08 @ 21:08:11
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0