22 augusti

I helgen har Johan haft jour så vi har tagit det lugnt hela helgen, det är så oerhört skönt! :)
På lördagkväll drog Johan till utebadet och badade badtunna och åkte vattenrutchbana med killarna och efter det var dom en sväng på stugsista åxxå, han hade haft jättekul! Jag själv låg hemma och myste i soffan med en film, bok och popcorn...helt perfekt! :)
Söndag blev vi bjudna till mamma på middag, tusen tack! :)

Här kommer det lite mer bilder från fotograferingen!
(Fotograf Sara Marklund)























En av mina favoriter, den här blir det helt klart att förstora! :) 

Nu blir det att läsa lite och invänta fotbollen på teven! :P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Alltså sjukt fina bilder!! Gillar verkligen din favvo och även fjärde uppifrån :):)



Kraaaaam

2011-08-22 @ 22:07:33
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättefina bilder! Ni är så fina! Grattis i efterskott!



Kram /Johanna

2011-08-23 @ 11:05:31
URL: http://abeautifulmess.bloggagratis.se
Postat av: Evelina

Men herregud så fina bilder!! Oj ja vill typ också förstora alla och hänga upp, så otroligt fina ni är :)

KRAAM

2011-08-23 @ 22:11:01
Postat av: Helena

Jag säger som Cissi...fjärde uppifrån var typ den finaste bilden jag sett :)

2011-08-25 @ 11:24:43
Postat av: Cissi

Haha, jaaa, eller hur?? =) Han är ju för underbar!! Lite för stora stövlar och liiiite för stor väska...han är ju bara sötast i världen! :) :) :)

2011-08-25 @ 18:43:50
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0