Jobb igen...

Nu är semestern över,  det har gått alldeles för fort, känns som man högst har varit ledig i en vecka! :(
Jobbade första dagen idag och nu känns det som man aldrig har varit ifrån det!

Johan har haft jour i helgen och han har det hela den här veckan åxxå så det har varit rätt lugnt för oss dom senaste dagarna! I fredags så kom pappa med filéer och mamma med resten och så grillade vi hemma hos oss, sen hjälpte dom till att städa "stökrummet" så nu kan det faktiskt kallas "finrummet" istället! :)
Tack för hjälpen!

På lördagen så följde jag mamma och Jossa till stan, blev lite shopping igen... ;)





På kvällen var vi till Stensjön och fick blåbärspaj! MUMS! Vi fick även med oss blåbär hem, så nu finns det i frysen! Tusen tack! :)

Igår så hade Johan match mot Sunnanå, tyvärr förlorade dom med 3-5! :(
Sen blev vi bjudna på middag hos mamma och efter maten spelade vi lite Boccia, det är rätt så kul ändå! :P

Idag hade vi turen att bli bjudna på middag hos mamma igen! Våfflor till Johan och jag värmde upp resterna från igår! Tusen tack för all mat! :)

Nu har man gått långprommisen, sett två house-avsnitt, Johan är på träning trots att han "knappt" kan gå och jag laddar MP3-spelaren så att den är redo för morgondagens löptur!
Vette tusan vad jag ska hitta på nu?!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, njae, så länge bollarna ryms så är han nöjd :P



Snyggt shoppat! =) Alltid kul att fylla garderoben =)



Kraaaaaam =)

2011-08-01 @ 20:43:51
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0