28 april

Idag har vi som sagt varit till vetrinären med Izzy, (en skakig Izzy) som totalvägrade gå upp både på vågen och undersökningsbordet, vi fick lyfta upp den lätta klumpen på 26,4 kg! :P
Kom ut en massa gegg när hon rengjorde örat, vi fick lämna kliniken med ett recept på örondroppar och tabletter som Izzy ska ta i ca 2 veckor sen blir det återbesök efter det! Jag hoppas problemet försvinner nu!
Efter vetrinärbesöket så for vi till Johans moster, dom skulle sköta Izzy medans vi gick på stan. Det hade gått jättebra, nog för att hon hade legat vid dörren ett tag efter vi hade farit! :)
Tusen tack för att hon fick vara hos er! :)

På stan fyndade vi lite saker!
Johan hittade en fin kostym på Hanzens, så nu är snart hans klädsel komplett! ;)
Vi gick förbi Buketten för att prata lite blommor till bröllopet, har inte bestämt än hur mycket blommor vi ska ha, typ om tärnorna ska ha några och dekorationer på borden å så! Men brudbuketten är klar, det har den varit länge! :)

Sen gjorde jag ju lite fynd åxxå;


Sköna, korta mjukisar


Fina prydnadshjärtan, Johan ska väl inte lyckas slå sönder dom här hoppas jag! ;)


En kuvertväska och en gästbok till bröllopet

Hade stora problem med att välja färg på väskan, vit eller svart! Tillslut blev det den svarta, hade ju som tänkt ha ett svart-vitt tema så någonting svart måste ju jag åxxå ha! ;) Gästboken vet jag inte om jag ska behålla än, vi får se..den är inte riktigt som jag vill ha den, sen är jag inte säker på storleken heller! ;)

Ikväll har jag haft ett litet krig med hunden i huset! Ska droppa i hennes öra varje morgon och kväll, det är inte det lättaste om man är själv hemma! Men jag vann över skakisen och hon fick en Frolic efteråt, så då blev båda nöjda, hoppas jag! :D

Nu blir det sängen och sova men man hinner väl bara somna innan Johan kommer hem från träningen! :/
Natti, natti!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig valborg!

Kraaaaam:):):)

2011-04-29 @ 08:13:44
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du ryms i någons bil!!! :):)

2011-04-29 @ 08:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0