2 april

Ja, vars ska man börja?

Typ att SAIK har tagit sig hela vägen till SM-final!!!!!! :D
Tänk om dom vinner SM-guld!!! :D

Jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort i veckan....

Jag har iaf varit till tandläkaren och hon tyckte jag hade så rena och fina tänder! :)

Sen så har vi gått lite på stan, Johan har köpt sina skor som han hade sett ut till bröllopet + ett par jeans. Sen har vi ÄNTLIGEN beställt våra ringar! Blev inte den som jag hade bestämt mig för, den passade inte ihop med förlovningsringen så det fick bli en annan! :)


Jag tror att det är den där ringen fast i vitt guld, annars är den väldigt lik den iaf! :)

Idag följde jag med mamma, Jossa och Mark till Piteå för att shoppa lite! Dom försökte smita utan mig men det gick inte! ;P Och tur var det för jag hittade mina skor till bröllopet, nu måste jag bara lära mig att gå i dom! ;)



Här kommer äntligen en bild på Johans fina tatuering;


Lite suddig men...

Ikväll blir det att ta det lugnt, har så fruktansvärt ont i huvudet! Men jag hoppas att lite godis och fotbollstittande kan bota det! ;P

Till sist en söt liten bild på den nyfikna hunden som bor i vårat hus ;)



Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, vad kul med ringarna, grymt snygg!!!



Nä, vi hitta som inget..eller jag har sett en klänning på Carlings som jag vill ha, men jag ska fundera lite till... :P



Ha en trevlig kväll, kraaaaam

2011-04-02 @ 19:33:52
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0