Storröj!

Johan har tjatat på mig att jag borde rensa ut från min garderob eftersom den typ har brakat ihop och idag då fick jag äntligen tummen ur! Så nu har jag lagat hyllorna och det blev en full svart sopsäck med kläder som ska bort! Så nu ser det så fint ut, hittade äntligen min svarta kofta som jag har haft borta i en evighet! Men jag har ju såklart redan hunnit köpa en ny, så nu fick jag två istället! ;P
Jag skulle såååå gärna vilja ha en walk-in closet!!! Tänk er en alldeles egen sånhär fast i vitt, NICE!!! :D



Önskar att jag blir frisk snart, måste börja träna! Hinner ju inte bli fit inför bröllopet ju! :/
Trodde att hostan hade börjat gå över så smått men icket, idag fick jag återigen kräkas! :(

Johan är nu på brandövning och sen har han fotbollsträning så jag blir själv hela kvällen!
Tror bestämt att det blir en helkväll framför teven! :D

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men huvva...nu tycker jag du borde få bli frisk...



Du behöver då inte oroa dig för att bli fit, du är så fin så...kommer att vara en vacker brud, jag lovar!!



Kraaaaam

2011-04-13 @ 19:46:04
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: suanne

Det kanske smittade av sig då din syster plockade ut ur garderobarna! Jag håller med Cissi du kommer att vara så vacker brud:))

2011-04-13 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0