Heja Sverige

Idag fick jag med mig pappa ut på en promenad igen (vi var ut igår åxxå) och när jag kom hem så hörde jag att det var några i garaget. Så jag gick till framsidan och där stod det två killar från garageexperten som var och mätade våran garageport! Johan hade ringt massor med gånger till mig och skulle säga att dom var på väg men jag hade inte med mig mobilen! :P Men nu är iaf den nya garageporten beställd, synd bara att det var så lång väntetid...kring jul någon gång var det svar jag fick! :/
Har även beställt ett nytt element till garaget eftersom vårat har pajat!

Måndag och tisdag har jag fått vara på lagret, jag gillar att vara där...så lugnt och tyst motför ute i fabriken! :) Får se hur det blir imorgon, det är tur att dom har sån framförhållning att man vet vars man ska på morgonen! ;)

Ikväll har jag bakat Cissi-muffins till ljuspartyt på torsdag! :) Kanske måste ta och baka något mer...?
Men inte ikväll iaf, för snart är det dags för fotboll, Sverige - San Marino! :)
Heja Sverige! :D



Måste nog smaka muffinsen till fotbollen, kan ju inte bjuda bort det utan att veta om jag har lyckats! ;)

Just ja, höll ju på glömma bort att berätta att jag och Jossa var och hälsade på Helena igår i hennes nya lägenhet! Stackarn, uppsvullen och blå i ansiktet och utan sju tänder! Men hon kämpar på och låter jättepositiv så snart är hon nog hel igen! :) För ni som inte vet så har hon blivit sparkad av sin häst, det tog över munnen så hon bröt/krossade käken på tre ställen. Hon ska göra en till operation där dom ska ta ben från höften och sätta in i käken mitt fram för där var det så krossat, sen får hon vänta ½ år på att få nya tänder (hon kommer ju få nåt provisoriskt, inte gå med gluggen så länge :)) Hon skulle ta stygnen från läpparna idag och stygnen från munnen nästa vecka (om jag minns rätt) och äta flytande i minst en månad! (Hoppas jag fick det här rätt nu) 
Fortsätt att vara stark Helena, snart är du hel igen! :) 

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men shit,stackars tjej...

Vad kul att du prövat muffinsen:) :) Hoppas du gillar dom:)

Ha en fortsatt bra kväll,Kraaaaaaaam!

2010-09-07 @ 21:23:55
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0