Snart drar det igång... :D

Oj, vad längesen det var jag skrev nåt här! Tiden går så fort!

Hmm...vad ska jag börja med??

Jag, mamma, moster, Vickan och Maud har bokat en resa till Ullared i november! Kommer att bli hur kul som helst, måste bara försöka spara en massa pengar nu så att man har råd att shoppa! ;)



I lördags blev det en hel dag/kväll med fotboll!
Everton - Manchester United, West Ham - Chelsea, Barcelona - Hércules och Cesena - Milan!
Simon, Krille, Anton, Nicke och Putte kom till oss på kvällen och spelade poker medans jag satt och såg Milan-matchen, slutade med att dom bar in köksbordet till vardagsrummet så att dom åxxå kunde se! :P

Söndag så följde jag med Johan och hela Ålundslaget till Lycksele, dom hade match mot Rusksele...allt dom behövde var en poäng och då skulle dom vinna serien! Dom spelade verkligen inte bra men matchen slutade 1-1 och dom vann serien! Så det blev champagne och fest på väg hem i bussen, fast jag sov nog mest hela vägen...blir så däckad av mina åksjukepiller! :P

Fick veta idag att jag har fått ett nytt jobb, eller så kanske man inte kan skriva...nya arbetsuppgifter stämmer väl mer! Är fortfarande kvar på Franke men nu är jag på lagret istället för monteringen, ska bli skönt att få göra något annat! :)

Nu är det inte länge kvar tills elitserien börjar om!
På torsdag har AIK sin första match och biljetterna är fixade! Ska bli såååå roligt att se hockey flera gånger i veckan igen! ;P Älskar den här perioden på året då allt drar igång igen, all hockey och all fotboll...man har alltid något att se! :D



Ikväll drar Champions League och Hockeyallsvenskan igång! Blir först att se en hockeymatch och sen någon av fotbollsmatcherna...men jag har då inte bestämt vilken jag vill se än, hur ska man kunna bestämma sig?! ;D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Klart du ska se fotboll :P



Vad kul att få nya uppgifter på jobbet, det är viktigt att man inte blir less och hatar att gå på jobbet!! Vi växlar alltid positioner på jobbet och det är ju suveränt!!



Vad kul att dom vann!! Grattis grattis!! =)



Vad kul att dra till Ullared!! O ja, du ska förmodligen ha lite pengar =)



Ha det bra, kraaaam! =)

2010-09-14 @ 19:38:19
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0