Trött

Har inte uppdaterat så bra nu på senaste...
Just nu är jag så fruktansvärt trött...tror inte jag har sovit mer än två timmar varje natt sen i tisdags! Det enda jag gör är att hosta, och inte blir det bättre av att jag väcker Johan med min hosta...känner mig så dum mot han! :/ Försöker hålla humöret uppe på jobbet men sen när jag kommer hem så blir jag nog bara ännu grinigare! :( 
Så nu är jag inte så kul att vara med, trött, grinig och sur! Men det måste väl gå över någongång, SNART hoppas jag! Därför har det inte hänt så mycket i veckan, har inte orkat med nåt...varit på hockey men t.o.m det hade jag stannat hemma ifrån om jag inte redan hade biljett!

Johan är iväg på match nu, tänkte följa men jag orkar inte! Jag stannar hemma, vilar och ser Liverpool istället, förhoppningsvis spöar dom Man United! ;)
(Blev ett riktigt klagar-inlägg det här :))

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anton

Dom har inte en chans mot United

2010-09-19 @ 15:46:25
Postat av: Cissi

KRYA PÅ DIG!!!!

KraaaaaM! =)

2010-09-19 @ 18:42:28
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Sara

Anton: Men nära var det...det var bara den där Berbatov som förstörde allt! ;)

2010-09-20 @ 17:35:46
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0