Filmer

Ja då var det dags igen, idag kom mina filmer! :)
Hade ju gjort en deal med Johan innan fotbollssäsongen började, att för varje gult kort han fick så skulle jag få en DVD-box så nu har han fått betala den skulden...sen råkade det ju följa med lite annat åxxå! ;D Det dumma är ju att vi har typ gemensam ekonomi, så egentligen ger det väl inte så mycket förutom att jag får beställa då! :P

       
       

och ett spel;



Ikväll har jag haft hästbesök på uppfarten, Helena var ute och red medans Jossa och Daniel gick bredvid! Så dom svängde förbi här en snabbis! :) Är halvskraj för hästar! Fast ändå på nåt sätt tycker jag om dom! Knepigt! :)

AIK spelade borta mot HV71 ikväll, tyvärr så förlorade dom med 2-1! Det ser verkligen kaosartat ut ibland!
Det är bara att ta nya tag och försöka vinna på torsdag istället! :)

Nu måste jag nog ta och pröva det nya spelet...

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Skulle vilja se din film-samling =) =)

2010-10-06 @ 06:19:36
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0