30 oktober

I veckan har det inte hänt så mycket... (som vanligt på veckorna ;))

I torsdag var vi och såg AIK - Frölunda, slutade med seger för AIK med 3-1! Tack för skjutsen Anton! :)
 Den här veckan har varit bra, dom har tagit 6 poäng hittills och självklart hoppas man på 3 poäng till ikväll!
Heja AIK! :D 

Igår tänkte vi se bio, eftersom vi skulle gå på stan före så tänkte vi se den tidigare föreställningen men den filmen vi skulle se gick inte då så det blev ingen bio för oss...istället hyrde vi tre filmer;

   

Det blev då inte mycket shopping heller, egentligen var det Johan som skulle shoppa lite kläder men det slutade med att jag hade köpt en tröja :P



Hade även fått erbjudande från Maxi att man fick köpa dom här två filmerna till kanonpris...och alltid när det är filmer så måste jag köpa! :P

 

Nu när vi firade 6 år så fick Johan ett medlemsskap i Liverpools fanclub och jag beställde även boxers och en keps till honom! Blev även en tröja till mig och allt det där kom igår med posten! :D





 

Johan har beställt nåt åt mig med men det har inte kommit än...jag är HUR nyfiken som helst på vad det kan vara! :)

När Johan har tvättat bilen klart så ska vi ut på en promenad med Izzy sen blir det teven resten av kvällen! Först hockey och sen en massa fotboll! :)

Ha en trevlig helg och Halloween!
Och glöm inte att ställa tillbaka klockan! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh, vilken mysig kofta!!! =) Och jätte-snygg tröja!!!! =)



Ja, och det där med tiden, fy fan..Neo lär väl kliva upp före fan nu!! =) Tar ju några dagar innan han fattat det :P



Trevlig kväll!! Kraaaaaaam! =)

2010-10-30 @ 15:33:38
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0